انتخاب سبک مناسب برای فضای آشپزخانه با توجه به اینکه می تواند بر محیط عمومی خانه ، تمایل ساخته شده و درخواست این فضا تأثیر بگذارد ، چشمگیر است. یکی از معقول ترین سبک های تزئینات برای خانه های کم ارتفاع و کوچک ، سبک مدرن است. با زیبایی های ناچیز و ظاهری ساده ، این سبک باعث می شود فضای آشپزخانه از سبک های مختلف آگاه تر باشد و می تواند احساسات مثبتی برای پخت و پز و پخت و پز ایجاد کند.

ساختار آشپزخانه مدرن ، پنجره مناسب برای پنجره

غنی سازی آشپزخانه بدون پیشرفت های اضافی و فرورفتگی ساخته شده است. رنگ روشن سدر سبز برای دیوار آشپزخانه ، دقیقاً همانطور که کاشی های مربعی کوچکی بین کابینت ها وجود دارد ، فضای آن را بی نظیر کرده و سفیدی زیبایی را می شکنند. کابینتهای سفید امروزی با خطوط صاف و بدون دستگیره و تزئینات به همین ترتیب سبک غنی سازی آشپزخانه را منعکس می کنند.

پیکربندی آشپزخانه امروز ، کابینت سفید قرار است هرکدام از کابینت ها معقول باشد و دارنده دارایی از همان ابتدای شروع می دانست که چه وسیله ای در هر کابینت تنظیم می شود. به همین دلیل است که او از ساخت فضاهای اضافی و غیر فایده ای خودداری می کند و از آنجا که می پذیرد آشپزخانه محلی است که طبق برنامه و ضروریات باید به طور کامل برنامه ریزی شود ، در حال حاضر کاملاً از فضای آشپزخانه خوشحال است و از آن استفاده کرده است. هر یک از لبه های آن استفاده بهینه کرده است .

طرح آشپزخانه امروزی ، کابینت بدون دستگیره

در پست اصلی خانه یعنی تزئینات آشپزخانه از کابینت سفید استفاده شده است. استفاده از این نوع کابینت هم احساس آرامش را پشت سر می گذارد و هم نشان دهنده بهتر منظم بودن و درخشندگی است. همانطور که می خواهم فکر کنم ، این کلید یک آشپزخانه بدون نقطه است ، زیرا سفید ، در عین حال ساده و شیک ، به طور مداوم چشمگیر است.

پیکربندی فعلی آشپزخانه ، استفاده از سقف های کاذب

"من از زمان جوانی دوست داشتم با خاله ام بازی کنم و این همان چیزی است که من به واقعیت فکر کردم. من به طور کلی آرزوی خانه عروسک و خانه باربی را داشته ام و به دنیای بزرگسالی خود نیاز داشتم. رویاها و شگفت انگیز ؛ "سبک خانه ها و اسباب بازی های انیمیشن." برای کابینتهای باز ، صندلی های اپن آشپزخانه به طور مداوم مفید هستند.

پیکربندی آشپزخانه مدرن ، دیوارپوش مات

 

در آشپزخانه سفید ، کابینتهای کنونی بدون سخت افزار اضافی و غنی سازی نشان داده شده اند. کابینت های سفید باعث درخشش و عظمت دکوراسیون آشپزخانه می شوند. کاغذ دیواری های آشپزخانه امروزی مات به زیبایی زینت می بخشد و زحمت و درخواست را در این فضا تکمیل می کند.

دیزاین آشپزخانه مدرن

در زیباسازی آشپزخانه ، علیرغم قفسه و فضای پشت پنجره ، کابینت های سفیدی زیادی وجود دارد که به ساکنان خانه اجازه می دهد وسایل و ظروف مختلفی را نگهداری کنند. یکی از ویژگی های این فضا استفاده از رنگ های مختلف به عنوان مثال سبز و قرمز است که روح را به فضا می بخشد.